så sjukt... hur f*n kan man??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Hur man kan det undrar jag oxå :(
Men för**nnat strongt av tjejen att anmäla, är inte alla som orkar eller klarar av att dela sin svåra erfarenhet.

Och ja, straffen i Sverige är alltför långt från tillräckligt långa :mad:
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Min fråga är snarare - hur kan en förälder????? Oavsett om du står bakom kameran, eller framför den, så är det helt obegripligt för mig hur man som förälder kan utföra/filma sådant??????
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Jag är helt övertygad om att alla människor som begår sexual brott, speciellt mot barn, och som man inte finner något psykiskt fel på ska kastreras eller steriliseras. Dessa personer ska inte få skaffa barn, då de inte är lämpliga föräldrar och de ska heller inte ha rätt att känna någon sexuell upphetsning.

Jag är helt för kemisk kastrering på män som är dömda för sexualbrott mer än en gång! Jag skiter i om jag tar bort en mänsklig rättighet...sådana människor ska inte ha en rätt till att ha sex längre, då de uppenbarligen inte kunde hantera vad de en gång hade!
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Hmm, mina tankar var lite råare när jag läste artikeln först, men jag håller med dig - kastrering!
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Egentligen håller jag med dig, problemet är ju bara att människor som begår sexuella övergrepp i regel inte gör det just pga sexet. Det gör det för kontrollen, makten. Det behovet kommer inte försvinna för att man stereliserar/kastrerar för den underliggande orsaken till VARFÖR de begått brotten kommer finnas kvar och det kommer "bara" ta sig andra uttryck.
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

I straffsammanhang var det ju bra att mamman inte led av någon psykisk sjukdom....
men jag anser ju att den som begår sådana brott definitivt har något fel någonstans.
K****ering på öppen gata hade inte varit straff nog......

oerhört starkt av tjejen att anmäla, när det dessutom innebar att hon blev omhändertagen av soc.
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Jag är helt övertygad om att alla människor som begår sexual brott, speciellt mot barn, och som man inte finner något psykiskt fel på ska kastreras eller steriliseras. Dessa personer ska inte få skaffa barn, då de inte är lämpliga föräldrar och de ska heller inte ha rätt att känna någon sexuell upphetsning.

Jag är helt för kemisk kastrering på män som är dömda för sexualbrott mer än en gång! Jag skiter i om jag tar bort en mänsklig rättighet...sådana människor ska inte ha en rätt till att ha sex längre, då de uppenbarligen inte kunde hantera vad de en gång hade!


:bump: :bump: :bow: :bump: :bump:
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Nä men man kan åtminstone förhindra att dessa stackars offer slipper en ev oönskad graviditet med förövaren.
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Självklart har du rätt; Hur kan en förälder!! Blev bara så bestört när jag läste detta och min första tanke var just att hur kan mamman titta på när hennes barn utsätts för detta.
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Jag är helt övertygad om att alla människor som begår sexual brott, speciellt mot barn, och som man inte finner något psykiskt fel på ska kastreras eller steriliseras. Dessa personer ska inte få skaffa barn, då de inte är lämpliga föräldrar och de ska heller inte ha rätt att känna någon sexuell upphetsning.

Jag är helt för kemisk kastrering på män som är dömda för sexualbrott mer än en gång! Jag skiter i om jag tar bort en mänsklig rättighet...sådana människor ska inte ha en rätt till att ha sex längre, då de uppenbarligen inte kunde hantera vad de en gång hade!
:bow: :bow:

Nevin:
Hmm, mina tankar var lite råare när jag läste artikeln först
Ohh du är inte ensam om att tänka så:angel: :devil:
 
Sv: så sjukt... hur f*n kan man??

Egentligen håller jag med dig, problemet är ju bara att människor som begår sexuella övergrepp i regel inte gör det just pga sexet. Det gör det för kontrollen, makten. Det behovet kommer inte försvinna för att man stereliserar/kastrerar för den underliggande orsaken till VARFÖR de begått brotten kommer finnas kvar och det kommer "bara" ta sig andra uttryck.
Ja, det är helt sant! Men en kastrering för så mycket annat med sej än minskad sexlust.
Det är därför hingstar, tjurar, jobbiga hanhundar mm blir så mycket lättare att hantera efter att kulorna åkt!!

Sedan är det så att måååånga pedofiler inte är pedofiler för att de vill utöva makt, utan för att de tänder på barn helt enkelt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: Modest
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 990
Senast: Elendil
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 365
Senast: Voeux
·
Samhälle Jag försöker hitta statistik om våldsbrott men det går dåligt. Väljer kanske fel sökord när jag googlar. Bakgrund: Jag pratar med en...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp