Jag är helt enig, förutom att det saknas bokskog norröver. Den hade jag saknat om jag flyttat upp igen!
Hmm inte från Norrlands Riviera.90 mil söderut ligger faktiskt den polska byn Rychtal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är helt enig, förutom att det saknas bokskog norröver. Den hade jag saknat om jag flyttat upp igen!
Hmm inte från Norrlands Riviera.90 mil söderut ligger faktiskt den polska byn Rychtal.
Hade gärna bott söderöver i april och maj för att få den fina våren med bla vitsippor i bokskogen.Jag är helt enig, förutom att det saknas bokskog norröver. Den hade jag saknat om jag flyttat upp igen!
Finns fototapet.Hade gärna bott söderöver i april och maj för att få den fina våren med bla vitsippor i bokskogen.
Ja, det är helt fantastiskt Just den tidiga våren är en stor anledning till att jag trivs så mycket bättre här nere, jag behöver vår så tidigt som möjligt Ett år började jag gråta när det snöade i april...Hade gärna bott söderöver i april och maj för att få den fina våren med bla vitsippor i bokskogen.
Samma här. December är vintermånaden för mig. Direkt efter nyår kastar jag ut granen och vill ha vår.jag behöver vår så tidigt som möjligt
Vädermässigt så brukar det ju sägas att framtidsprognoserna för Sverige är att vintrarna kommer bli mildare och somrarna kallare, alltså lite mer jämn-grått året om.
Visst låter det härligt!!!!!(IRONI)
Alla som gillar södra Sverige i november fäller tårar av glädje.
... och september, oktober, januari, februari, mars, april ...Alla som gillar södra Sverige i november fäller tårar av glädje.
Det jag saknar mest är alla blommorna.Ja, det är helt fantastiskt Just den tidiga våren är en stor anledning till att jag trivs så mycket bättre här nere, jag behöver vår så tidigt som möjligt Ett år började jag gråta när det snöade i april...
Vädermässigt så brukar det ju sägas att framtidsprognoserna för Sverige är att vintrarna kommer bli mildare och somrarna kallare, alltså lite mer jämn-grått året om.
Visst låter det härligt!!!!!(IRONI)
Allt söder om Dalälven är södra Sverige.
Klumpar alla där nere ihop de norra länen till en homogen massa och ett enda område (norrland) så kan väl vi här uppe göra samma sak
Hmm inte från Norrlands Riviera.
Nä Strömsholm sist vi var på tur.Så dum jag är! 90 mil söder om Norrlands Riviera ligger ju Júrkalne.
Nä Strömsholm sist vi var på tur.
Rakt söderut ända till uppsala i alla fall.Då körde ni nog inte rakt söderut, utan snarare lite sydsydväst och dessutom lite kringelikrokar.