så har man blivit...

enjes

Trådstartare
med fullblod:D

haha vi har en 2-åring i stallet som är c-ponny fortfarande:p
henne ska jag träna å ha till ponnygaloppen :bump:
får köra med ponnygaloppen om hon inte växer över, men sen blir det jockey på riktigt om hon växer över:D

Hon heter Moodig och är e: Jalmood u: Pm's Prinsesse:D

Sv: så har man blivit...

aaaaahhhhhh en bebis :D
GRATTIS!!!!

lägg ut kort!!!!!!!

jag har oxå en jalmood:are!! :D
okefenokee... :love:

ooo va kul! :D

grattis å lycka till! :)

Vad kul. Hoppas hon inte växer över utan att du kan få rida ponny löp.

Kul.. jag var och kollade på en Jalmoodhäst (Euro-Recruit) i höstas men det blev inget.. ett riktigt ök.. tyvärr helt förstörd häst.. sadeltryck och allt.. stackaren.

japp en liiten bebis:love:

kul att du också ha en Jalmood:are:D

här är lite bilder(ni har säkert sätt dom på andra forum:p)
=)

Fina huvet=)

andra sidan=)

Shady: vi ska sopa banan med ponny människorna då:angel:

fiiiin!!!!! å samma söta lilla muulisen som min...
avlångt ansikte, å nästan lite bebispanna... å så vitt sträck mellan näsborrarna... som att vattenfärg har flutit ut :love:
å så rådjursögonen såklart :love:

Det hoppas jag verkligen att ni gör. Så nu är mina tummar låsta för att hon INTE kliver över.

haha bra :D så får du pallra dig ner hit å hejja på oss:D eller upp kanske det är:angel:

Messy: visst är hon sööt:love: bebis!:)

är det din på framsidan?
bild framifrån ska bli.
har inte så bra då men har på hennes huvud:p
älskar denna bild. i sin nya lila grimma :love:
Moodigfin.jpg

Strömsholm nästa år då? Mathias pratar fortfarande om att han inte fick träffa er, och någon jäkla macka jag lovade honom, som inte blev av att han fick när vi hals över huvud fick sätta oss i bilen och åka hem.

eh neeee, köpte min häst FRÅN huber...

vilken e din häst? å varför ska den dit?
ska du eller huber träna?

ja!:D
får väl se hur det blir nu då..för nu får jag tydligen inte Moodig längre:cry: han har sålt henne till nån annan:cry:
jag hatar Peter!
men jag kanske kan åka dit endå:D

juste nu vill jag bara dö:cry: :crazy:

Heeehh...?.
Trist.
Fick intrycket att du hade köpt fullblod, inte blivit lovad att kanske få rida...

Jag ska hämta hem ett fullblodssto nu i veckan, 3 år gammal e. Funambule. Det är bara att hoppa upp och rida, ska bli så skönt, är lite trött på det här med inridning nu, det har varit unghästar för mig hela tiden. Så nu får hingstarna stosällskap i stallet. Har bestämt mig för att ha 2 fullblod och 2 araber, Genberg har riktigt bra material, har bokat 2 besök men fått ställa in båda gångerna, senast idag, morr :mad: . Ibland önskar man att man va anställd istället för egen, det har varit grymt krångligt de senaste veckorna.
Men jag SKA dit och titta på hans hästar, han är väldigt seriös i sin avel och har hästar med mkt galoppblod i ådrorna, och av hög kvalitet dessutom. Bästa förutsättningarna med andra ord.

Nu väntar jag med spänning på att stoet ska hämtas, jag som inte haft sto under hela min hästkarriär! Men någon gång måste bli den första. Hon har vilat en månad pga skenben men är innan dess regelbundet riden och i kondition, det händer i så mycket med den på en månad. Fungerar allt bra räknar jag med att kunna kvala henne om några veckor. Det bästa är nog att hon inte har något namn, jag får alltså döpa henne själv, och hon sägs vara riktigt hård i psyket men aldrig elak. Därför klingar ett namn redan i huvudet, men det återstår att se om hon lever upp till det, hellre en tuff häst än en som är vek. Det är lättare att arbeta med tuffa hästar, och en utmaning. Än så länge har jag alltid vunnit över de hästar jag kommit i kontakt med. Så detta skall inte bli någon match, trägen vinner! :banana:

Liknande trådar

Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 370
Senast: fio
·
Hästhantering Hej. Jag har en supertrevlig 2,5 åring hemma som jag haft i ca 2 veckor. Han kom direkt från bete när jag fick honom och har varit...
Svar
17
· Visningar
5 513
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Skulle verkligen behöva lite stöd/hjälp här :( Jag har en foderponny som i precis har skaffat medryttare till, hon är jätteduktig...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 961
Hästmänniskan Så här är läget: jag, hästtjej sen långt tillbaka med tre döttrar 6-12 år gamla som alla gillar hästar och rider. Vi har idagsläget en...
Svar
11
· Visningar
1 845
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod