Så här blev det

Sv: Så här blev det

Tack allihopa. Vi mår bra, och jag repar mig dag för dag. JAg läste min förlossningsrapport häromdagen..oj vad det hände saker man knappt mins ;). Men mins att EDA slangen gick av, och det var jag som upptäckte det...inte undra på att inget hjälpte till slut. Sen mins jag att på uppvaknandet så tvångshöll dom mig när dom klämde på min mage...och sån panik har jag aldrig kännt..inte smärta heller :(. Bedövningen man får på ett kejsarsnitt ger även biverkningar under ingreppet i form av ofrivilligga skakningar. Så jag hade frossa i båda armarna och hackade tänder. Jag kunde inte kontrollera mina armar, så dom fick spänna fast dom.

Nåja, nu är hon ju här så håll till godo med lite halvkassa bilder. Bebisar är ingen hit att knäppa har jag märkt. Helst inte när man är rätt B själv med en digitalkamera.

Molly10.jpg



Molly18.jpg
 
Sv: Så här blev det

Hoppsan, jag möblerade om lite i mitt photobucket album och råkade visst bryta länkarna ;)...Här syns inga bilder ser jag. Nytt försök.

Molly10.jpg



Molly8-1.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej
Dagbok Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: miumiu
·
Övr. Barn Har ni tid med några hobbies, och i så fall, hur hittar ni den? Mellan barn, hus och hund hinner jag med lite träning men efter det är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 677
Senast: Lazy Lady
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 699
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp