Ryttis tråden kommer här!

Sv: Ryttis tråden kommer här!

Ja, ni kallas för dinosaurier av oss ryttare som har hästar som INTE får plats på en 40-bana...:angel::devil:

Precis, har man en häst som tar tre-fyra galoppsprång på en diagonal på 40 metersbanan så är det väl sådär kul. :devil:

Ja, köttbullen är STOR. :p

Inte undra på att det går utför med FT ... Hästarna är tjocka som köttbullar och långa som ett godståg... Ryttarna paddlar i obalans... :devil:

:rofl:

Jag måste säga att du har en fantastisk förmåga att summera ihop saker....

Skulle säkert kunna bli politiker med tanke på att du lägger ihop 1+1 och det ALLTID blir 3!

:rofl::devil::rofl:

Jaha, eftersom jag ändå kommer att befinna mig i den kungliga hufvudstaden i helgen och nu har fixat bil med GPS så är chansen stor att jag infinner mig som publik:D. Sorry Nova, du slipper inte mig den här helgen heller:devil:.

Jaha, eftersom jag ändå kommer att befinna mig i den kungliga hufvudstaden i helgen och nu har fixat bil med GPS så är chansen stor att jag infinner mig som publik:D. Sorry Nova, du slipper inte mig den här helgen heller:devil:.

Äsch, ett påhäng mer eller mindre spelar ingen roll!:devil: Jag är ju småbarnsmamma så jag är van.....:D

Äsch, ett påhäng mer eller mindre spelar ingen roll!:devil: Jag är ju småbarnsmamma så jag är van.....:D

Annars skulle man lätt kunna tro att det är du som är påhänget till team Grå, som försöker åka till alla tävlingar som är lååångt bort från där du bor till ingen nytta:devil:

:eek: Har du verkligen tänkt igenom det där ordentligt??? Hoppas du tar bra betalt...:devil:

Nä, men det här ska bli spännande :cool:. Vad bra att du kommer och hjälper mig med Nova med din GPS så hon inte springer bort för mig :angel:.

:rofl::rofl::rofl:

Ja, det kunde man ju ha trott...om det hade varit DU som hade varit hästägare!:angel:

Du har inte riktigt fattat hur mycket Brun Ryttarinna uppskattar att få en festis mellan dressyr o hopp o glada tillrop ute på terrängen...Detta är nämligen nåt HON inte är bortskämd med!:devil:

Nä, men det här ska bli spännande :cool:. Vad bra att du kommer och hjälper mig med Nova med din GPS så hon inte springer bort för mig :angel:.

Den risken är minimal, när man väl fått Nova på halsen blir man inte av med henne i första taget:devil:

fio för 3 veckor sen "Snälla Nova kan du komma till Alingsås o hjälpa mig?????"

Mitt svar nästa gång frågan ställs: Svar nej.

B-L för 2 veckor sen: "Jag tycker faktiskt banan är VÄLDIGT svår för 100-klass!:eek:"

Mitt svar: Nej då det klarar ni så lätt så....

Mitt svar nästa gång: Du bör börja med frimärkssamling med tanke på hur du rider!

/Nova som nu börjat ta lektioner i "Hur man sätter onda ögat på elaka kamrater"

*knapplån*

Jag och Tirana skulle ha debuterat i helgen, men tyvärr satte en omkullridning stopp för det :cry: Hästen får medicin och vila så får vi satsa på nästa säsong istället. Tror jag kommer och tittar lite iaf, verkar ju va många bukefalister som kommer :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka