Ryttis 17-18 september

Sv: Ryttis 17-18 september

Jag ska dit och är anmäld till den lätta klassen. Går han inte bra på Botkyrka veckan innan så ändrar jag till debutant. Sunes tredje tävling! :banana:

Jag ska dit med min ponny och tävla Msv b klassen (DM). =) Ska bli kul, har ju varit med på både LAg och vanliga SM så vi får se hur det går på DM.. :P

:banana: :banana:
Under avd skryt vill jag bara meddela att Sune den fantastiske kom tvåa i sin första lätta klass! :bump: :bump:

Visste väl att du inte skulle kumma hålla så dig länge, väntade på denna tråd, grattis igen :bump:

Grattis igen! :bow:
Ska ta och redigera bilderna nu så kan jag lägga ut några här sen :)

Här kommer bilderna jag utlovade :)

Ner i vattnet....
ner.jpg
...och upp...
upp.jpg

..och iväg!
eftervattnet.jpg
Full fart mot sista hindret...
galopp.jpg
..och över
sista.jpg
...och färdiga!
efter.jpg

Han är bra söt den gode Sune! Det var kul att se er idag.

PM:a om du vill ha resten av bilderna också!

:bow: :bow:
De är jättebra, tack än en gång! :)
Ja, du kan väl maila över dem? Nån gång får jag väl en fullt fungerande dator igen...

PS, gud vad fånig jag ser ut efter vattnet... :o :D

:rofl: :rofl:
Haha, det undrade jag också men det gick bra ändå! :rofl:
Han tog av lite stort på bordet och fick sträcka ut i hela sin taxlängd. :D

Vem har tagit denna?

Senast ändrad:

Min lille Eros deltog i MSV kat C. Tyvärr var det bara tre startande i klassen, han kom tvåa med bara ett straffpoäng mer än ekipaget som vann. Nu är det bara en tävling kvar innan Eros byter ryttare, MSV i Mantorp 1-2 oktober.

Hlsn Helena

PS. Finns det någon som tog några bilder på Eros förresten?

Vilka superfina bilder!
Och GRATTIS!!
Tror du Sune kan lära Göte att vattnet inte är farligt?
Det skulle behövas... ;-)

Tack! :)
Det är bara att komma hit med Göte så kan vi vattenträna! Fast inte den här veckan för jag åker till Cypern om några timmar.... :p

dimmansstuteri skrev:
Min lille Eros deltog i MSV kat C. Tyvärr var det bara tre startande i klassen, han kom tvåa med bara ett straffpoäng mer än ekipaget som vann. Nu är det bara en tävling kvar innan Eros byter ryttare, MSV i Mantorp 1-2 oktober.

Hlsn Helena

PS. Finns det någon som tog några bilder på Eros förresten?

jag såg den! den va jättefin :)
Här det finns bilder från tävlingen, kolla där!!

Såg att stora spetsen var i ordning igen. Den brakade ju ganska rejält när jag var där på träning sist (dock inte jag som är den skyldige :angel: ;) ).

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
535
Senast: Mli
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart med vilka ryttare som åker till EM i fälttävlan för junior och young rider den 13-17 september.
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka