Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skåne ska ju ha ft-ryttarträff i distriktet den 4 nov. Är det fler distrikt som har det?
Hur ofta och vad diskuterar ni?
Nej, det har jag aldrig hört talas om? Vad diskuterar ni?
- träningstillfällen
- idéer om framtiden
- tävlingsterminen
- fälttävlan
Var, när, hur osv??
..eller på eran klubbs hemsida
Haha..jodå lite får man retas. Anro själv är en liten retsticka Dock en väldigt trevlig sådan
...sen instämmer jag ...att det är skönt med en egen livs levande uppslagsbok..det går tom att diskutera med boken
Och om ni inte visste det så är hon "allas" egendom lilla mammaBerg...för vem fixar stallplats/boende när man ska till Skåne?
visst är det härligt, gissa om vi skall fortsätta hålla mammaberg varm i kläderna, nu ska ju förhoppningsvis....... grållebuz säljas... suck...... och vi skall trots lama protester från fadern (som han förstår inte hjälper) upp på stor häst... Då får man väl börja om med alla frågor igen...
Visst mammaberg?? börjar man väl från 0 då och inte blir idiotförklarad
Visst mammaberg?? börjar man väl från 0 då och inte blir idiotförklarad
Oj. Här har man missat ngt Åldern tar ut sin rätt
Jo börja om från 0.
Gör alla kval, både hopp och ft. Gäller även de som ridit höga klasser på ponny. (Tro det eller ej!)
Däremot kommer (finns att läsa) nya regler om ft-kortet.
Tänk nu på att det är mörkt ute så det är lätt att blåsa förbips. Till dagstorp hittar jag - behöver ingen gps!! Fantastiskt för att vara en 08a med orienteringsförmåga som en fiskmås i denna världsdel. ds
Tänk nu på att det är mörkt ute så det är lätt att blåsa förbi
om du hittar rätt väg dit dvs
Vi ses!
Vi förlorar ev 2-3 arrangörer nästa år. Hur få dessa in på banan igen?
Vilka då? Och har gärds hittat nåt datum till vårtävlingen än?
Som sagt, undertecknad filar just på ett word-dokument som kommer bifogas till alla i FT-kommittén, kanske till tidningenridsport med..
Tyvärr kan jag inte be alla som vill ha tillbaka B,C,D kategorierna att skriva under, tror inte man kan maila över 10MB.
Vilka då? Och har gärds hittat nåt datum till vårtävlingen än?