Ryttarträff för alla distansryttare

W

wearst

Öppen ryttarträff för alla satsande distansryttare.
Den 7 februari på övre plan i Golden Hits mitt i Stockholm på Kungsgatan 29

Program
Fördragshållare är fransmannen Jean-Louis Leclerc. Jean-Louis är CdE för både J/YR och Seniorer i Frankrike, och han är anställd av det Franska Förbundet. Franska distansryttare har de senaste tio åren legat på topp i världs eliten. Vad gör de för att kunna ligga på denna nivå? Jean-Louis ska berätta mer om franska träningsupplägg samt hur den näst intill statlig distansuppfödning fungerar. Kjell Westerback ordförande i Distanskommittén går igenom alla nya regler inom FEI samt övriga förändringar
inom vår disciplin som träder i kraft 2009-2010.
Läs och anmälan på www.ridsport.se under distans.
Ingrid

Sv: Ryttarträff för alla distansryttare

Åh det låter ju kanonbra! Bra initiativ!

O vad kul! Bra föreläsare är alltid positivt.

Jag måste vara blind, eller är det så att det inte kommit ut nån information än?

jag har fått meddelande om att Vicktoria på ridsportförbundet är ledig och det kommer ut inbjudan så fort hon är tillbaka.

Ännu finns det platser kvar på Ryttarträffen 7 februari

Gå in på ridsport.se och läs mer
Hälsningar
Ingrid

Nu har jag anmält mig till föreläsningen, men velar om jag vågar vara kvar på kvällen med allt okänt distansfolk. :o

Det är väl klart du vågar! Jag ska också dit så det är iallafall en du känner ;)

Jaha, hur många kommer att dyka upp imorgon då?

Själv har jag blivit lurad att anmäla mig både till föreläsning och show, hur nu det skall gå. :crazy:

*kl*

Jag går bara på middagen, har fullt upp på dagen men funderar på när man ska infinna sig? Halv sju???

Inte vet jag, jag åker hem efter föreläsningarna. Möjligen att vi äter direkt på nån typ pizzeria innan vi drar.

DINNERSHOW 18.30-23.00
på Golden Hits "Lost in Vegas II"

står det i mailet jag fick i alla fall.!
Jag går hela dagen.

Jaha, hur många kommer att dyka upp imorgon då?

Själv har jag blivit lurad att anmäla mig både till föreläsning och show, hur nu det skall gå. :crazy:

Om man inte siktar riktigt högt så tror jag att det är bättre att satsa på att gå på distansgalan istället, men nu är det väl för sent för dig att välja om...

Om man inte siktar riktigt högt så tror jag att det är bättre att satsa på att gå på distansgalan istället, men nu är det väl för sent för dig att välja om...

Distansgalan har jag inte råd med. Sedan siktar jag ju högt även om jag bara har en tvååring än.

Liknande trådar

D
Distans Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media: Öppet brev till: Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
17 662
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar