Sv: "Ryttareliten"
Jag tolkade allt det där mer som att Lisen vill hitta yngre individer innan en viss ålder, för efter en viss ålder är det försent. Inte att hästen har en kapacitet som nuvarande ägare inte kan uppfylla och därför går en hästs kapacitet till spillo.
Jag kan iof ha uppfattat det fel, hon pratade i telefon och man hörde bara vad Lisen sa, men jag uppfattade det inte som att det hade med priset i sig att göra utan att hästen helt enkelt inte var tillsalu och att Lisen tyckte att det var synd att en så fin häst skulle hamna hos en amatör som aldrig skulle kunna förvalta den typ. Som sagt, hon har säkert rätt, det säger jag inget om, men jag hade blivit ledsen om jag hört någon säga så om mig och min häst, oavsett om jag sagt det själv och hur mycket det än stämde. Ffa på TV!
Jag tolkade allt det där mer som att Lisen vill hitta yngre individer innan en viss ålder, för efter en viss ålder är det försent. Inte att hästen har en kapacitet som nuvarande ägare inte kan uppfylla och därför går en hästs kapacitet till spillo.