Sv: "Ryttareliten"
Fast en fantastisk naturupplevelse
Hahaha ja du fattar vilket tråkigt program det hade blivit
Fast en fantastisk naturupplevelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja du fattar vilket tråkigt program det hade blivit
Vilka sponsras med skattemedel?
Har vi tittat på samma program? Jag tycker dem visar med och motgångar, hur mycket dem måste slita för att komma dit och när de väl är där måste de fortsätta slita som djur för att hålla sig kvar i toppen.
Det är ju inte så att de fått fina hästar och vackra gårdar gratis direkt, alla har ju på ett eller annat sätt fått slita rejält för att kunna köpa det.
De flesta hästarna äger de väl inte ens själva?
Ingen har ju åkt räkmacka för att ta sig dit.
Jag jobbade för snart 10 år sedan på Springfield Farm, då betalade de vitt. Grevlunda betalar vitt.
Tillägger att på Springfield avslutades ofta tävlingshelgerna med gemensam middag på restaurang, chefen bjöd.
Jag syftade på SVT som betalas med skattemedel och är de som köpt in serien. Nu har jag kollat på ett program till, och tycker fortfarande att det är jättetrist. En vuxen kvinna som måste be sin pappa och bror om pengar, en flådig fest med festfixning, och opersonliga några slags intervjuer där allt handlar om att vinna. Så är det säkert i den här världen, men inget som jag tycker verkar sunt så jag fattar inte varför programmet görs och vad man vill förmedla helt enkelt. Det är säkert likadant för andra rika människor men nu blir det som lite som paret Beckham till häst liksom. Och jag är fullständigt medveten om att de säkert slitit för att komma dit och jobbar säkert sju dagar i veckan också, men det tycker jag inte det är sunt. Dessa värderingar överensstämmer inte med mina helt enkelt.
Jag syftade på SVT som betalas med skattemedel och är de som köpt in serien. Nu har jag kollat på ett program till, och tycker fortfarande att det är jättetrist. En vuxen kvinna som måste be sin pappa och bror om pengar, en flådig fest med festfixning, och opersonliga några slags intervjuer där allt handlar om att vinna. Så är det säkert i den här världen, men inget som jag tycker verkar sunt så jag fattar inte varför programmet görs och vad man vill förmedla helt enkelt. Det är säkert likadant för andra rika människor men nu blir det som lite som paret Beckham till häst liksom. Och jag är fullständigt medveten om att de säkert slitit för att komma dit och jobbar säkert sju dagar i veckan också, men det tycker jag inte det är sunt. Dessa värderingar överensstämmer inte med mina helt enkelt.
Min kompis jobbade på Grevlunda för bara något år sedan och hon fick inte det, var dessutom inte mycket hon fick i svarta pengar heller
Någon som vet vad dessa hästskötare brukar ha för jobb 10 år senare? Finns det någon form av mönster på den punkten?