Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte hur du tänker. Hela resonemanget här började med att folk ansåg att ridsport felaktigt kallas för rikemanssport och att vissa menade på att vem som helst kan lyckas, i samma utstäckning som med andra sporter.
Just den anläggningen har fått både nya stallar och nytt ridhus av kommunen och är nog en av de som har det "bra". Men det blir ju dyrt ändå!
Det är hela gården som kostar 40 miljoner, inte bara ridhuset och är det någon som har arbetat sig till varenda öre så är det han!
Dock kan man ju tycka att hela den diskussionen var väldigt tillrättalagd..
Kl
Nu har jag försökt se programmet men det var så trist så jag pallade inte. En massa rika människor i rika miljöer, är det verkligen bilden av en folksport? När RZ pratade om att hans nya ridhus skulle kosta 40 milj så stängde jag av. Det här handlar inte om prioriteringar, det här handlar om en ekonomisk elit. Också mördande trist dessutom. Synd.
Det är hela gården som kostar 40 miljoner, inte bara ridhuset och är det någon som har arbetat sig till varenda öre så är det han!
Dock kan man ju tycka att hela den diskussionen var väldigt tillrättalagd..