B

Belleriet

Jag ska skriva ut en ryttarbok att fylla i nu på tisdag när jag slutfört gröna kortet fälttävlan.
Vad är det jag ska fylla i? Vad är det tränaren ska fylla i?
Sen undrar jag vad kortet kostar ungefär?

Sv: Ryttarbok

Tränaren skriver sin signatur på första sidan som visar att du gjort provet för fälttävlanskortet.
Du själv fyller i info om din häst, licensnummer etc, samt dina hoppkval.

Själva kortet är gratis.

Men sen kostar det naturligtvis att rida upp, och kanske träna för det.

Hur mycket beror på dina förkunskaper, hur noga tränaren är och hur dyr banan är.

Så allt ifrån 200 - 2000:- om du är färdig för uppridning

Okej! Det var det jag undrade, själva kortets kostnad :) Mina träningar har kostat mig 600 kr allt som allt, och imorgon rider jag upp :)

haha, känner mig helt off, men vad menar du för kort?

Jag antar att TS menar fälttävlanskortet.

Belleriet: GRATTIS! Bara ut och tävla nu då : )

Ja, jag menade Gröna Kortet Fälttävlan :)

Marty: Haha, tack! Det var ett tag sedan jag tog kortet dock, men i år ska jag ut på tävlingsbanorna!;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Grazing
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
405
Senast: VLMF
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat