Rysk roulette för sniglar

gul_zebra

Trådstartare
slugs4qz.jpg

:rofl: :banana:

Sv: Rysk roulette för sniglar

Hmm, känner mig lite "bakom" men jag har aldrig fattat det här med sniglar och salt?

Så lite så :D

Jag som trodde alla visste det :eek: Men jag ska inte säga nåt, jag trodde det var bluff... :angel: :D

Nix, men jag kan erkänna att det vore lite häftigt att se hur det ser ut :o :D

:rofl: :rofl:
Med tanke på att du TRODDE det var en bluff, så tog jag för givet att du redan hade testat på en av dina :o :angel:

:rofl: :rofl: :rofl:

Jag läste rubriken som rysk roulette för singlar

Snacka om att bli häpen när det dök upp en bild på sniglar

Tänkte inte på vilket forum det var eftersom det fanns bland nya inlägg

Hehe närå, ingen risk för det :angel:
Ingen större idé, de skulle väl ändå bara dra sig in i skalet :angel: :banana: :D

Men man vet aldrig, det kanske är en jätteutbredd myt ju så dör den inte av saltet ändå ;)

Haukur: Nej tack du, de döda ska skickas till England så jag tror inte det vore så uppskattat :D

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
582
· Visningar
14 079
Senast: Sassy
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Efwa
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar