Rymmande Ponny! Hjälp!

Sv: Rymmande Ponny! Hjälp!

De är så att vi har testat massa grejer och våra hagar finns de inga skarvar på.
Vi har vart noga med sådant där av att de ska finnas ström i hela hagarna och vi har testat alla trådar.
De är så att JAG har i princip testat allt & de ja ville höra om någon hade haft samma problem , som kanske hade gjort något jag inte gjort .

men du har ju fått hur mkt tips som helst på saker du INTE gjort.

a) ökat strömmen
b) satt upp fler trådar, bland annat i huvudhöjd för hästen så den inte kan tränga över tråden med bogen.
c) ge hästen hästkompisar istället för att ställa den på box eller ensam i hage.

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 692
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 411
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 202
Senast: LaMagia
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 215
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar