Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fjordingar har inte stubbman naturligt :smirk:
min häst kommer ALDRIG få ha lång man, ingen av mina hästar har haft det o ingen har varit besvärad av flugor heller.
Minni-Borg skrev:Fjordingar ja... Att dom har så är en naturlig sak. Den ska va så för att den ska va så.
Jättelång ? Men om manen är ner till överarmen och man klipper den 5 cm så når den ju inte ner om det kommer en bröms på halsen??
Fjordingar ja... Att dom har så är en naturlig sak. Den ska va så för att den ska va så.
HohoStackars hästar... Förstår inte meningen med det!
Wiie, en sån här tråd har jag letat efter![]()
! Vill ha lite tips ang. att rycka manar :smirk:. Själv är jag superdålig på att rycka manar, och min ponny börjar få lite lång man nu (han passar inte i det
), och jag vill inte klippa den heller, eftersom det inte år så fint med en rak kant
... Och jag har aldrig ryckt manen på honom heller, så jag vet inte hur han reagerar. Men iallafall: Vad är erat bästa "ryck-tips" till en total nybörjare inom ryckning av manar? Har läst om Solocomb Original som finns hos H**ks, är såna bra? Står ju att det ser ut som att manen är ryckt... Hoppas på svar
![]()
![]()
Men seriöst... tror ni att den är där för att ni ska klippa på den och hålla på med den`? Hm...