Rutland aggregrat - väcka till liv???

bettysmatte

Trådstartare
Något har hänt med mitt elaggregat. Har inte använt det på ett par månader. Det har som vanligt förvarats ute, men med skydd för regn, osv. När jag skulle koppla in det igår kväll lyste endast "power"-lampan, dvs det pulserar inte. Finns det något att göra, eller är det...suck..."bara" att köpa nytt :( ??

Något har hänt med mitt elaggregat. Har inte använt det på ett par månader. Det har som vanligt förvarats ute, men med skydd för regn, osv. När jag skulle koppla in det igår kväll lyste endast "power"-lampan, dvs det pulserar inte. Finns det något att göra, eller är det...suck..."bara" att köpa nytt :( ??

Förr (längesen) kunde man lämna in för lagning på lantmännen= Granngården.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 217
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 119
Senast: cirkus
·
Relationer Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år, och hittills har jag alltid tyckt bra om min svärmor. Det har aldrig varit några...
Svar
19
· Visningar
5 463
Senast: Sleepy
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 695
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar