kolblakkur
Trådstartare
Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart?
Är du medlem? Jag tycker att det brukar kunna vara extra erbjudanden emellan de "vanliga" kampanjerna också...Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart?
ja, jag är medlem.Är du medlem? Jag tycker att det brukar kunna vara extra erbjudanden emellan de "vanliga" kampanjerna också...
Är bökigt för mig att ta mig till butiken så hade hoppats på bukefalisternas järnkoll på alltDe har haft rätt nyligen. Men du kan ju fråga lite fint i butiken om det kommer någon kampanj igen snart. De har haft sådana kampanjer rätt ofta senaste halvåret tycker jag.