Rustas kampanjer

kolblakkur

Trådstartare
Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart? 🙂

Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart? 🙂

De har haft rätt nyligen. Men du kan ju fråga lite fint i butiken om det kommer någon kampanj igen snart. De har haft sådana kampanjer rätt ofta senaste halvåret tycker jag.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka