Runsten 25-26 juli

8888

Trådstartare
Även tävlingarna Runsten bör väl få en tråd :)

Snart går anmälningstiden ut och det finns plats för fler FT-ekipage,
är det några härifrån Buke som ska vara med?

Sv: Runsten 25-26 juli

Anmälningstiden är förlängd! Det ska gå att anmäla till söndag!

Hälsar Mollgan
- som ska vara med på sätt och vis - i sekretariatet :)

*knappen*
Är det nån som har koll på om det är 20x60 eller 20x40 i 90 klassen för häst?

För arrangören gick det i alla fall jättebra, kanontrevligt folk och LB kan verka "vimsig" men hon hade stenkoll och är suverän som speaker, och så är det ju en så himla fin tävlingsplats, dessutom så kom det aldrig nåt regn även om det hängde i luften till och från.

Stilbedömning i P70 och P80, i den sistnämnda klassen verkade det gått fram att man rider terräng i lätt sits i korta läder, jättefina ritter överlag, bara ett fåtal som satt ner. I P70 tyvärr tvärt om endast ett fåtal som inte satt ner.

Sen kan jag tycka att det kostar för lite att få ett stopp, 0,5 poängs avdrag är inte mycket, 5 sekunder tidsfel kostar lika mycket.... Är nog nåt att se över till nästa år.

Ja jag var där o tävlade själv o tyckte de va kanonbra tävlingar! älskar anläggningen o allt va super! jättekul!:D

*KL*

Bilder någon? Vi var där o tävlade o GUD vad kul det var! Men är det någon som fotat som man kan få se?

//C:)

Ja, det var verkligen jättekul!
Alla var så himla positiva o glada o många fina ritter bjöds det på.
Det gav mersmak, vi får väl satsa på nästa sommar o göra en tävling även då.

Jag badade i vanlig ordning.. :angel::angel: Som tur var det inte många som såg det, haha. Denna gång var det iaf inte i ett stort vattenhinder, utan endast en vattengrav på gräsbanan när jag red fram. :o Knashästen bjöd som tusan på graven, jag hade hälarna i sidorna, sen drar han på en tvärnit och jag plumsar ner i graven. :D Lite blöt och full med gräs var det bara att hoppa upp igen och rida mot terrängbanan.

Kändes bra hela banan, den var väldigt okomplicerad. Sen kom vi mot lilla vattnet och pålle bestämde sig för att stanna till, gå något steg åt sidan och sedan skutta ner. Dömdes som vägran även om det var ett ganska tveksamt fall, men men, det spelar ingen större roll. Är liiite småsur på pålle att han betedde sig såhär igår. Han har ju gått flertalet lätta klasser och både hoppat upp o ner i vatten, men ett litet litet vad i en debutant (som han dessutom gått igenom förut på träning) deeeet var läskigt!

Men men, snart får jag på allvar börja rida med bikini och flytväst! :cool:

På förekommen anledning saxar jag lite ur forumreglerna:

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

LenaH, moderator

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
648
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 165
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar