Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom har inte levererats och jag har inte fått tillbaka pengarna då dom lagts ner, inte bara jag som blivit lurade på träns och/eller pengarna.Vad är det du har blivit lurad på anser du när det gäller tränsen? Har du inte fått hem dem eller har de inte motsvarat dina förväntningar?
Aha, för mej som är gammaldags är det spännen i nacken som är rundsytt...Helt rundsytt eller delvis rundsytt*? Eller spelar det ingen roll?
*Helt rundsytt= spännen i nacken. Delvis rundsytt= sidostycken och sidostycken till nosgrimma är rundsydda men fästs med icke-rundsydda spännen i ett vanligt nackstycke.
Aha, för mej som är gammaldags är det spännen i nacken som är rundsytt...
Jag har köpt av dom tidigare men jag vill ha lite ljusare denna gångJag har ganska nyligen köpt ett rundsytt från sd design, men vet inte om deras bruna färg är ljus nog?
Säljs av flera svenska återförsäljare.
Det har du alldeles rätt i, bara randsytt på sidorna heter halvrundsytt ju! Inte alls samma sak i min världAha, för mej som är gammaldags är det spännen i nacken som är rundsytt...
Vad har du för budget? Jag hade nog vänt mig utomlands ändå, typ Utzon eller Ivy Horse.Nu har jag för 3e gången på lite över 3 år blivit lurad på ett rundsytt brunt träns från 3 olika svenska nätaffärer...
Så finns det någon som vet en svensk nätaffär som har rundsydda träns i brunt, ljusare nyans och med någon form av bling eller pärlor eller annat...
Var har du köpt det ?