Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inget om galopp - i mina ögon ser resultaten rätt mediokra ut för en avelshingst, är de det? Har han bra stam?Här finns info om hans meriter och hans avkommor i fullblodsaveln https://www.svenskgalopp.se/hast/visa/313168/harstamning
Jag kan inget om galopp - i mina ögon ser resultaten rätt mediokra ut för en avelshingst, är de det? Har han bra stam?
jag ska inte säga för mycket om stammen, det finns andra som är mycket mer kunniga inom just fullblodsaveln än jag. MEN rent vad jag kan se på de avkommor som finns efter hingsten verkar den inte direkt ha rosat marknaden. Den (ur galoppsynvinkel) resultatmässigt bästa hästen (Sky Dancer) är vad jag skulle kalla medioker på gränsen till dålig.
Då ska man även ha i beaktande att mor till den hästen (Lena) lämnat betydligt bättre avkommor med andra hingstar och att det är just de avkommor till Runtdontwalk med Lena som mor som presterat bäst på galoppbanan.