Rund odlingslåda i metall

macan

Trådstartare
Var kan jag hitta en sådan?? Såg en på Nordiska Trädgårdar 2012 på Älvsjömässan men kan inte för mitt liv komma ihåg vad företaget hette. Höll till i Småland i alla fall.

Sv: Rund odlingslåda i metall

Wernamo design har någon form av runda ringar (egentligen tänkt för avskärmningar runt träd), som kanske funkar? Det är inga lådor, iofs. Småland är det i alla fall :D

Sv: Rund odlingslåda i metall

Ja, något liknande är det jag har tänkt mig!! Något högre dock, men om jag har tur kanske de kan tänka sig att modifiera modellen lite så att den blir som jag vill. Hade tänkt mig en ganska stor som jag kan dela in i 3-4 "tårtbitar" för kryddor. Det får bli ett mail till dem :) Tack för tipset!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 168
Senast: Bison
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 229
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Jag har hittat ett par gamla utekrukor (ca 50 cm i diameter) som jag skulle vilja plantera något färgglatt, lättskött och hyfsat...
2
Svar
27
· Visningar
2 161
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka