Rullstolsrace

Haukur

Trådstartare
Hihi.. min ena kisse älskar å springa i full kareta å sen hoppa upp på skrivbordsstolen så den rullar iväg, gladast blir han om han får spinn på den och den börjar snurra oxå :rofl:
Han kan sitta å nästan "jucka" på stolen för att få den å åka när han sitter på! Hahaha! Och om man får matte å knuffa iväg eländet så är lyckan fullgjord!!
Är d nån mer som har "rullstolskatter" kanske vi kan sätta ihop et rullstolsrace!?!? :bump:

Sv: Rullstolsrace

Jösses vad det lät kul!!! Kan du inte filma och lägga ut! :)

Haha vilken miffo-katt!
Håller med de föregående! Filma KF!

:D Nää, men jaghar en dyngkärrekatt...hoppar upp på dygnkärran och låter sig gladilgen skjutsas runt i stallet :rofl: :rofl: ...han står som en galjonsfigur o spanar....

Haha!
Vilken kan det vara? Inte den röde väl?

Miffo-katt! Haha, det var faktiskt en bra beskrivning för min potta! Han är ett riktigt miffo.. maken till konstiga ideer får man leta efter... han är även scitzo och kan lätt göra mattes fot eller armbåge till det ondaste spöket i hela världen! Han hoppar högt så fort "spöket" rör sig, gör utfall, spottar och fräser! Helknäpp är han!
Tyvärr har jag inget att filma honom med, för det skulle sannerligen underhålla många:rofl:

Kan du inte låna en digitalkamera med film funktion!

Jo! Jag ska försöka! Han e ju så ball så det vore ju kul å del med sej lite av hans upptåg:p

Mina gör också så, hemma hos pappa då :D De hoppar upp på allt som går att få rull eller spinn på, t.ex. systerdotterns gamla gåstol eller fotpallen i vardagsrummet - eller givetvis kontorsstolen :D

Åå..en till med miffo-katter! haha.. vad sägs, ska vi arrangera ett rullstolsrace?

Haukur skrev:
Jo! Jag ska försöka! Han e ju så ball så det vore ju kul å del med sej lite av hans upptåg:p

Ja se till å låna en, nu med det samma!
Det är en order, annars så ska jag minsann se till att Shorty inte vill träffas :angel:

Nu har jag setat halva dagen å försökt att filma miffot... Å vad gör han.. jo han sitter å glor på matte å undrar va fn hon har för konstig grej i fejset... Å så fort jag lägger undan kameran får han nåt frispel.. jag snabbar mej å rycker upp kameran igen å katten sitter återigen still som ett fån å glor *sucka*.... Kattjävel...

martha skrev:
jag har filmat min men fattar inte hur jag ska göra för att få in filmen HÄR :crazy:

För att lägga in filmen på buke?
du måste lägga ut den på nätet först, läs i hjälp forumet, där står det...

Liknande trådar

O
Övr. Katt Eftersom att min katt som numera är fyra år gammal går under ständigt avlivningshot hos mina föräldrar ska jag nu ta hem henne till...
Svar
3
· Visningar
2 380
Senast: kem
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 292
Senast: corona
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 526
Senast: bananabambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka