Ruiz Diaz?

Tussilago

Trådstartare
Sökte, men det fanns typ inget här på forumet om detta märke på sadlar. Hittade en dressyrsadel i det märket, o sökte lite på internet men hittade inte så mkt mer än tillverkarens hemsida. Vill gärna veta om prisklass, kvalite, och vad den kan tänkas passa för typ av rygg? Kanske bilder oxå?
Tack!

Sv: Ruiz Diaz?

Jag hade en förut.
den var jag nöjd med, den enda tråkig var att kanalen var smal baktill. Kvaliten var annats helt ok och min kostade 2000kr. Jag satt bra i den=)

jag har precis sålt min Ruiz Diaz flatback sadel för 2000 kr.
Jätte skön att sitta i och lädret verkar bra!
har också letar fakta om detta märke man har inte kommit någon vart.

Då är vi två som undrar! Verkar inte vara nån som vet nåt alls typ.. Lite konstigt tycker jag..!

Bara att konstatera att det typ är ett mkt okänt märke detta.. Skumt att ingen har en sån typ.. Tyckte den såg fin ut.

är ett argentinsk märke. har för mig att det är samma fabrik som gjorde pessoa sadlarna?? och även trainers....

Har för mig att King's Saddlery hade såna sadlar en gång i tiden när de startade i Kalmar. Vet i alla fall precis som Centaur sa att de är "Made in Argentina".

Jag Vet!!!!!

Hej alla!

Ruiz dias är ett bra märke. Bra kvalité utan att behöva vara svindyra. Nya sadlar ligger på ca 8-12 000:-. endel t.o.m i en prisklass på 6000:-. finns att beställa i de flesta välsorterade ridsportsbutiker.

Mer info om sadlarna finns på hemsidan:
http://www.ruizdiaz.com/

:bump::bump::bump::bump::bump::bump::bump::bump::bump:

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
21
· Visningar
1 186
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 914
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar