Rubin Royal

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 778

mellan

Trådstartare
Någon som vet vem som importerar från Rubin Royal och vad han kostar? Har sökt på nätet och enligt uppgifter är det Göran Svensson som tidigare importerat men hur får man tag på honom?:confused:

Sv: Rubin Royal

Jag tror inte att han längre importerar på varken Rubin Royal eller de andra hingstar som han tidigare var importör av.

Tyvärr tror jag att det är så att vill man använda RR så blir det till att importera själv. Vi har sagt att vi skall komma till skott och göra det, men det blir inte i år.
Vi använde RR när Göran Svensson tog in på honom...och är så nöjda med avkomman att vi verkligen vill prova igen.
Jag vill minnas att han då kostade 14.000....och allt vid första beställningen. Vi hade inga problem med dräktigheten i alla fall.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 943
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast...
2
Svar
21
· Visningar
922
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 153
Senast: Roheryn
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka