Olivia rose fortsätter så sakteliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och snäppet innanDet är första sommaren med rosor för mig så ni får ursäkta bildbombningarna
Jag är så förundrad över hur fantastiska de är.
Olivia rose fullt utslagen
Visa bifogad fil 53362
Det är första sommaren med rosor för mig så ni får ursäkta bildbombningarna
Jag är så förundrad över hur fantastiska de är.
Olivia rose fullt utslagen
Visa bifogad fil 53362
NästanKlappar du på dina också?
Det är förmodligen en rabattros och inte en buskros. Inte mitt område och det är alltid svårt (hopplöst) att fotografera röda rosor. Men tror att t ex Inrid Bergman är röd.Visa bifogad fil 53396
Den här växter bredvid och ser ut att vara samma sort. Sen har jag en annan buske som inte blommar, men där nästan hela busken är rödlila. Vilka sorter blir så? Jag vill ha lite koll på vad tanten planterat innan jag flyttade in, men hon bor i himlen, så det var lite svårt att få reda på det
Det är förmodligen en rabattros och inte en buskros. Inte mitt område och det är alltid svårt (hopplöst) att fotografera röda rosor. Men tror att t ex Inrid Bergman är röd.
Är alla bladen på buskrosen rödlila? Då kan det vara en daggros, blommorna som är små och söta blommar en kort tid så man har dem mest för bladen. Sedan är det vanligt att nya skott på rosor är rödaktiga.
Visa bifogad fil 53439