Rosa i newborn str?

paradiset

Trådstartare
Jag tänker inte frossa i rosa men vill bara komplettera det jag har lite. Det mesta jag har i str 50-56 är beige, vitt eller ljusblått så skulle vilja matcha overallen med rosa babymössa eller blå sparkbyxan med rosa eller delvis rosa överdel. Ser inte dessa färger i newborn str på nätet nämligen? Då menart jag vanliga butiker som kappahl, hm och lindex och så. Finns det? Rött går oxå bra! Polarn har väl men de är ju lite dyrare...

Sv: Rosa i newborn str?

Lindex har webbshop!

Rosa i stl. 50
Rosa i stl. 56

Vet även att pippilotta har rosa kläder och till bra priser. Jag har köpt många bodys 5 st för 99kr där ifrån. Plaggen har tvättats mycket eftersom jag hade en "kräkis" men har inte alls blivit söndertvättade osv.

Senast ändrad:
Sv: Rosa i newborn str?

Fanns mycket mer i butikerna! Hittade lite sött faktiskt. En lila klänning på lindex med rosa blommig body till med lite krås runt halsen som jag matchade med rosa strumpbyxor från Kappahl och lila ( samma nyans!) tofflor från hm. Det blir nog julkläderna. SEdan 2 rosamönstrade bodys från lindex med snedknäppning och lite mössor och sånt. Fyndade även vantar på POP för 20 kr! Nu har jag lite att matcha med här hemma! Brukar ju får barn före bf under 3200 g så 50 cm brukar passa 4-6 veckor men även om det inte blir så den här gången så har jag lite iallafall. Mina barn har alltid simmat i str 56.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka