Ronja spelet

M

millansnillan

Har klarat det en gång förrut men nu funkar inte datamusen i skidspelet (åker nerför en snöig backe det första hon gör på vintern).
Förrut hade jag en gammal datamus som knappt funkade som vanligt. Den funkade då inte heller till spelet. Nu har jag köpt en ny, den funkar perfekt i andra spel m.m. men inte i ronjaspelet!
Det går inte att svänga med den. Ibland svänger den bra 1 gång men slutar sen att funka.

Vad är det för fel?
 
Sv: Ronja spelet

Jag har klarat spelet förrut (vet inte om det var på den här datorn). Men nu fungerar dte verkligen inte :crazy:

Får se ifall jag hittar något fusk eller liknande som får en att hoppa fram i spelet.
 
Sv: Ronja spelet

Hehe, jaha :D Jag älskar dataspel, men har inget annat än Lord of the Rings och det har jag ju spelat slut på ett tusental gånger :rofl:
Har ju iofs Mulle Meck, men vet inte om det är så inspirerande.. :crazy:
 
Sv: Ronja spelet

Första Sagan om Ringen?

Jag klarade det nästan (var på sista nazgulen då kraschade spelet och allt försvann :crazy: efter det så vågar jag inte ta mig förbi Balrogen igen :crazy:)


Funderar på att köpa trean elle rliknande, Balrogen har förstört mitt liv.
 
Sv: Ronja spelet

tyvärr har jag ingen aning om vad det är för fel på din mus :/ men jag har en annan fråga till dig, jag är helt besatt av att klara det spelet xD Jag hittade det i en låda. Jag spelade det när jag var typ 7 år, men jag klarade det aldrig. Jag klarar det fortfarande inte. Du har ju klarat hela, så du kanske kan berätta för mig hur jag ska göra? :D Det är såhär:

Det har blivit vinter, jag har hittat Birk i labyrinten och jag har gett honom en brödkaka. Lovis bad mig att göra så att rövarna gick ut utanför porten och tvättade sig i snön. Problemet är att jag inte vet hur jag ska få ut dom.. Jag har provat allt. Iaf känns det som jag har gjort det. Du som har klarat hela, snälla hjälp mig! För dom bara sitter runt bordet och äter och när man säger till dom så säger dom att dom inte tänker gå ut. Hur ska jag göra?? Tacksam för svar :D om du inte vill skriva här kan du skriva till min e-post idaj_96@hotmail.com jag hoppas att du svarar snart :)
 
Sv: Ronja spelet

det var två stycken som matade hästarna. Dom fick jag utanför porten genom att ge hästen en morot, men det är 3 eller 4 andra som typ vägrar... vet inte om det är något jag missat för att få ut dom. Men vet inte riktigt vad. Kommer du ihåg hur du fick ut dom som satt runt bordet och åt? :)
 
Sv: Ronja spelet

Hej :) asså, ni kanske inte spelar Ronja rövardotter längre. Men jag ha börjat igen ;) hahahh jag hade tråkigt, men hur hittar man Birk i grottan :confused:?
Jag har fått ut dom för att tvätta sig, men fångar en mus och sedan så lägger man musen på bordet hos dom som äter och sen går dom ut, så ska du kasta snöbollar på dom ;) HIhi men jag vill gärna ha svar hur man hittar honom i grottan. tack :)
 
Sv: Ronja spelet

Du vet i de rummet det finns en trappa ner till grottan , där kan man fånga en mus, den musen ska man lägga hos dom som äter. Så springer dom ut ;)
 
Sv: Ronja spelet

Hej! :) Vet någon hur skaffar man fram vatten till Birk och Ronja när de ska börja leva i Björngrottan och inte kan ta sig till Mattisborgen? :)
 
Sv: Ronja spelet

Det är något med den där bäcken som tar upp en hel "bild", haha alltså du vet man flyttar ju runt på olika ställen, det stället med bara en bäck och nån stig åt varje håll. Tror iaf att du ska använda något för att ta upp vattnet.

Måste nästan se om det funkar på min nya dator. Haha.
 
Sv: Ronja spelet

Hahaha okej :) Jag förstod typ att man skulle göra det men med vad ska man hämta vattnet i? :) Jag blir så sjukt irriterad när man klickar på Birk och han bara säger att "Vi borde skaffa fram vatten så att vi inte blir törstiga" hela tiden! xP
 
Sv: Ronja spelet

Jag vet inte riktigt, kollat på alla ställen efter något? Haha ja när de upprepar sig, irriterande :P
Provstartar spelet ikväll om det går så återkommer då, var ju som några år sen jag spelade.
Har för mig man skulle trycka på nått speciellt ställe i bäcken också.
 
Sv: Ronja spelet

Hej :)

Vet någon hur man hittar Birk i grottan? Jag har gått runt och kollat, men jag kommer alltid vilse ^^
 
Sv: Ronja spelet

Ja jag har kollat typ överallt men jag kan inte hitta något att använda till att ta vatten med :( Så sjukt irriterande!
 

Liknande trådar

Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: tott
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 278
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp