Sv: Romance scam.
Snälla! kan du inte göra en 491 eater på honom?
Säg att du har en kontakt på Svenska ambassaden i (närliggande land) och han bara kan skicka (valfritt material) dit så är du på väg och hjälper honom med uppehållstillstånd.
Jag vill inte förorena datingtråden då det här handlar om bedrägerier.
Jag blev kontaktad av en(?) man(?) som så många andra. Jag var inte speciellt intresserad av honom men hur det nu blev så började vi messa varandra mer och mer. Han blev snabbt väldigt intensiv och jag drog öronen åt mig men gled vidare i mailen under tiden som jag kollat lite på nätet.
Min älskade captain in the US Army är på uppdrag i Kabul, han har nu begärt avsked för att istället flyga raka spåret till mig och skickar över sina tillhörigheter i förväg för att sedan komma efter och ta hand om mig. Han åker inte tillbaka till USA utan lämnar allt bakom sig, även sina två barn.
När jag kollar lite på nätet hittar jag bl a det här: scamwarners, 419eater och det här!
För att kunna skicka sina saker så behöver han ju naturligtvis min adress, mitt namn, telnr och även ID?! När jag svarade att jag inte ville lämna ut det på nätet men kunde gå ner på ambassaden och lämna alla uppgifter han behöver gick han i taket! Jag älskar honom inte, jag litar inte på honom, jag tänker för mycket osv osv. Jag kommer förstöra allt så han inte kan komma och hålla sin älskade i sina armar och ta hand om mig.
Jag vill varna för den här killen om ni har konto på twoo. När jag googlade korten han skickat så fick jag träff på den här killen istället! Jag undrar vad min älskade captain har gjort för hemskt som blivit degraderad?
Snälla! kan du inte göra en 491 eater på honom?
Säg att du har en kontakt på Svenska ambassaden i (närliggande land) och han bara kan skicka (valfritt material) dit så är du på väg och hjälper honom med uppehållstillstånd.