Roligaste hindret!

Sv: Roligaste hindret!

Distanser har ju även vi kvar här i Sverige och i Europa men steeplen är ju borttagen

*knappis*

Ursäkta att jag säger det det är inte illa menat...

Men FAN fälttävlansryttare måste vara helt dumma i huvudet!!!;)
Jag blir rädd när jag ser hindren på kort!!!:cry:

*knappis*

Ursäkta att jag säger det det är inte illa menat...

Men FAN fälttävlansryttare måste vara helt dumma i huvudet!!!;)
Jag blir rädd när jag ser hindren på kort!!!:cry:

men hallå. Alltså det är ju det som är skillnaden. Ft-ryttare blir INTE rädda när de SER hinder på kort. Undrar vem som är dum? :rofl:

BILDER!:devil:

Kom igen nu har ingen mer något roligt hinder?

*Knapp*

Vet att det är ett tag sedan denna tråden var aktiv men hade varit roligt med fler bilder på roliga hinder :D Så puttar upp den lite ;)

Såg en gång ett rätt roligt hinger..det var ett parkbord, ett sånt där som man kan fika på och på det stod tallrikar osv :D
har dock bara sett det på bild

Här är ett hinder som jag tycker mycket om men det är inget speciellt.
Zebberaffaslda.jpg

*kl*

har ingen spec. bra bild på mitt favorit hinder, men iaf, nån borde veta vilket det är ;)

I Hofors, typ bredvid ladan, inte "taket" eller vad man kallar det, utan den ganska breda "stenmuren" i uppförsbacke, det är typ det roligaste hindret ever att hoppa (lite fjortisspråk där :angel: )
Synd bara att ponnyn inte alltid håller med....:p

den här bilden får duga, men det är från baksidan, den är högre i fram ;)

HEHE.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
226
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka