Roligaste hindret!

Sv: Roligaste hindret!

Om man tycker det är svårt eller knivigt beror ju på hur mycket man som ryttare gjort eller vad hästen har gjort. Varför så hånfull? :confused:

Kanske därför att den som la in de bilderna hade en tråd på "hoppning" där vederbörande mer eller mindre hävdade att allt under 1.50cm var löjligt att ens ge sig på..............

Kanske därför att den som la in de bilderna hade en tråd på "hoppning" där vederbörande mer eller mindre hävdade att allt under 1.50cm var löjligt att ens ge sig på..............

Jo men så funkar vi inte här heller hur. :idea:

Det här är ju rätt så kul...

21a.jpg

21bc.jpg

Och så en trevlig "liten" sunken road::crazy:
20a.jpg

20bcd.jpg

Myyyycket större i verkligheten än det ser ut på bild!;)

Och dom såg rätt stora ut på bilden också , he :D Men på villken hemsida hittade du bilderna ??

Senast ändrad av en moderator:

En sådan coffin som den översta (om det är en grav där i mitten vill säga )har dom i Kreuth kanske inte riktigt så höga kullar

Och den där vattenkombinationen är betydligt större i verkligheten än vad det ser ut på bild, det syns ju inte ens att det är ett vattenhinder ;)

Har varit där och tränat en gång. Fast red inte hela banan då :p

Aa, Det ä det faktist. Varför jag undrade e för att för något år sedan var jag och tävlade dressyr där :) Men visste inte vad hemsidan var:eek:

Jag trodde att 2007 var första året de hade dressyrtävlingar där...

Och hur kommer det sig att du åkte till Kalispell, Montana för att tävla? Bor du inte i sverige?:confused:

Har de fortfarande tävlingar med steeple i USA? Det stod roads and tracks, steeple and crosscountry där på hemsidan

Rebecca Farm har en CIC* med Roads & Tracks. Här på västkusten har även Galway Downs en *-ig.
Vet ej hur det är på östkusten, för dit har jag inte råd att åka och tävla!;):devil:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nyligen bildades den ideella föreningen Fälttävlans hästägarklubb, FHK. Ordförande Fredrik Bergendorff och Björn Beckman anser att man...
Svar
0
· Visningar
226
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka