Roliga spel

M

millansnillan

På internet (inget som man ska ladda hem) kan någon ge tips? Skriv gärna vad de handlar om :D

Gå in på tv4:s hemsida www.tv4.se och välj Blip/Spel under menyn till vänster. Där kan du hitta alla möjliga spelklassiker som memory, fyra på rad, luffarschack mm mm. Du kan även spela mot andra spelare via internet. Garanterat jättebra spelsida, min favorit på nätet.

Mvh Ulrika

förutom www.blip.se (som redan har nämnts) kan jag rekommendera www.ordspel.se Det är Alfapet fast på nätet! :)
Zookeeper är också lätt och beroendeframkallande. :) Det går ut på att vända på brickor så att det blir tre lika figurer i rad.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
442
Senast: ameo
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 022
Senast: Sassy
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
34
· Visningar
1 637
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 280
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar