Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, mina barn brukar alltid ropa ”PRECIS VAD VI BEHÖVER!!” om exakt allt de packar upp.S hjälpte pappa att packa upp varorna från Icas hemkörning härom veckan.
"ÄNTLIGEN har vi ostbågar"
Mammas tjej det.
Haha vår dotter säger också ibland "jag vill inte titta på vuxen-TV!!" Då menar hon allt som inte är tecknat i princip, men känns lite pinsamt om hon skulle säga det nån annanstans än hemma, typ på förskolan.Dottern: kolla pappa, jag läser vuxentidning!
Pappan ser lite fundersam ut då vi inte har nå konstiga tidningar - det var Hundsport .
Ja, det är det jag är rädd för med, att hon säger sånt på förskolan. Här säger hon vuxendricka om läsk .Haha vår dotter säger också ibland "jag vill inte titta på vuxen-TV!!" Då menar hon allt som inte är tecknat i princip, men känns lite pinsamt om hon skulle säga det nån annanstans än hemma, typ på förskolan.
Som min son som tror att alla aluminiumburkar innehåller öl... Och glatt förkunnar för folk att mamma dricker jättemycket öl! (Att jag sen har ett relativt stort intag av Cola Zero kan vi kanske lämna därhän )Ja, det är det jag är rädd för med, att hon säger sånt på förskolan. Här säger hon vuxendricka om läsk .
Fick precis en flashback till första utvecklingssamtalet hos dagmamman när ena sonen var 2,5 år. Han kom och satte sig och hon frågade om han ville ha något att dricka, han svarar högt och tydligt: en öl tack!Som min son som tror att alla aluminiumburkar innehåller öl... Och glatt förkunnar för folk att mamma dricker jättemycket öl! (Att jag sen har ett relativt stort intag av Cola Zero kan vi kanske lämna därhän )
En annan höjdare - jag har varit i Tyskland över helgen, hon sa till sin pappa att jag var på "Tyst-lek-land".
Han och hon och den är också lite stökigt, det kan bli lite vad som helst men oftast den. "Den har gått till jobbet" och så. Vi hade också en extremt förvirrande diskussion om vem som har snippa, snopp och rumpa häromdagen. Jag tror att det slutade med att flickor, pojkar, tjejer och killar alla har rumpor (plural) och snopp men jag är faktiskt inte helt säker.