Ja det kommer mycket spännande information Gammelmormor fick en lång föreläsning om en slags spindel som jag inte vet om barnet hittat på själv eller om hon hört om den på OctonauternaMan lär sig så mycket nytt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kommer mycket spännande information Gammelmormor fick en lång föreläsning om en slags spindel som jag inte vet om barnet hittat på själv eller om hon hört om den på OctonauternaMan lär sig så mycket nytt!
Jag menar, jag hade köpt det som beskrivning av en elasmosaurus”Visste du, att när det fanns dinosaurer så fanns det också undervattensgiraffer. De var större än en blåval och de kunde äta hajar och valar.”
Min tanke också @zassoo Och om barnet ifråga kollar på octonauterna o dyl skulle det inte förvåna mig om hon talar sanning om spindeln också, min son har lärt mig en massa saker om djur som han lärt sig av just det programmetJag menar, jag hade köpt det som beskrivning av en elasmosaurus
Visa bifogad fil 150645
Sonen 9 år vaknade imorse och det första han utbrast var: Jag längtar tills jag är 18 år och får dricka min första öl!
Hahaha ”en sån snopp”Dottern håller tydligen på att fortsätta förstå det här med snoppar och snippor. Till sin pappa:
- Har du en sån snopp?
- Ja.
- Jag har en snippa. För jag är flicka. Du och Hugo har snopp för ni är gubbar.
Hahaha ”en sån snopp”
Som när min dotter var tre eller nåt och jag sa ”jag älskar dig” och fick tillbaka ”och jag älskar GLASS”Jag: ”du är min lilla gos”
H: ”och du är MIN lilla gos!”
Jag: ”jag älskar dig”
H: ”och jag älskar min apa”
Ok