Roliga övningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

SaraD

Trådstartare
Skulle vilja höra vad ni hittar på när ni bara ska "skojrida". Har ni några roliga övningar, tips eller dylikt som inte handlar om att hästen ska gå i form eller träna för högre höjder? Har en son som är väldigt ambitiös när han rider, så han glömmer bort att ha roligt... hans ponny är inte den mest pålitliga så en massa bus på åkrar och ängar är tyvärr inte att tänka på just nu, men i paddocken brukar hon hålla sig ganska lugn.

Har ni några tips?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 174
Senast: Ridinglady
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 670
Senast: AbCdE
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka