Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah jag reagerade också på den XD Eller är den kanske lätt... och född? Det är ju en fördel om hästen man säljer är född liksom.Det här med att särskriva.
"Lätt född häst."
Menar de att förlossningen gick lätt månne?
Hahah jag reagerade också på den XD Eller är den kanske lätt... och född? Det är ju en fördel om hästen man säljer är född liksom.
För att inte tala om hur fina islandsruss ärmammas gubbe tycker att sådana dära lippejaner är fina
Men en sådan har jag haft!För att inte tala om hur fina islandsruss är
En riktig alltså? Inte bara en felsägning från en som inte visste så mycket?Men en sådan har jag haft!
50% islänning, 50% russ, måste väl bli islandsruss.En riktig alltså? Inte bara en felsägning från en som inte visste så mycket?
OT, men: Bild! Den måste ha varit ofantligt söt.50% islänning, 50% russ, måste väl bli islandsruss.
Näe... Du vet väl att skönheten sitter i betraktarens ögon?Jag var nära bekant med ett 'islandsruss' en gång i forntiden. Den hade spinkiga ben, kort hals, klumpigt islandshuvud och var uppriktigt bland de minst vackra hästar jag sett. Inte ens fulsöt.
Himla trevlig ridponny däremot. Blev nog en C tror jag. Isabell.
Jag vet inte om jag vågar lägga ut en bild.
Här är vårat "islandsruss"OT, men: Bild! Den måste ha varit ofantligt söt.
Hahaha! Gud så roligt!Haha min mamma såg en filmsnutt på min häst igår, hon travar på volten, avspänd i en rund form.
Mamma utbrister "men oj vad hon bockar"