Roliga NH lekar/övningar

M

moontje

Dela med er av roliga lekar/övningar! :D
Som t.ex att försöka låta hästen springer efter en i hagen. Att bygga snöhinder och låta hästen hoppa öven dem utan lina. Att köra följa John i hagen. Ja, dela med er helt enkelt, förklara gärna hur man gör, och lägg in massa bilder/videoklipp! :D:D

Sv: Roliga NH lekar/övningar

Börja med att springa med hästen i hagen med grimma och grimskaft så kommer då å komma naturligt sedan :)
Det är inget man kan tvinga hästen till, det har med ledarskap å tillit att göra ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 193
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: AbCdE
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 404
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar