Roliga multiplayer spel till PS2?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag vill ha tips på roliga multiplayer spel till playstation 2!
Gärna sådana med handling.

Vi har just spelat igenom Lord of the rings - The third age och vill gärna ha något i samma stuk. Äventyr/fantasy kanske skräck.


:D
 
Sv: Roliga multiplayer spel till PS2?

Jag vill också ha tips!
Nu spelar jag nästan bara gran turismo 4 och det är kul, men någon variation till dom 10 bilspelen vore trevligt:laugh:
 
Sv: Roliga multiplayer spel till PS2?

Antar att det är co-opspel (två vid samma skärm) du söker och inte multiplayer (online ihop med andra), men min erfarenhet säger att det är ont om sådana. Vet inget äventyr/fantasy på rak arm, men några andra spel som tydligen ska gå att spela co-op i är Ratchet & Clank (finns ju massor av de spelen till ps2), The Warriors, Timesplitters 1,2,3 (2 o 3 sägs vara bättre än 1), Champions:Return to arm, Mortal Kombat: Shaolin Monks och Darkwatch.
Det där med co-op till playstation har alltid varit en bristvara och är fortfarande.

/Shenzi som ägnar för mycket tid vid sin ps3
 

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 904
Senast: Butros
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 896
Senast: Åsa A
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 811
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 516
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp