Roliga hinder

Sv: Roliga hinder

Ska det hoppas på gräs är gröna bommar och plank väldigt förvirrande för hästarna. Något som vi har på våran anläggning är "luddbommar" Vi har tagit vanliga bommar, köpt lite luddigt tyg i rosa och svart och klistrat på runt bommarna...de flesta hästarna tycker detta är väldigt obehagligt att hoppa på, men vänjer sig efter ett tag...

Varför inte bara prova med något så enkelt som att ha vettenmattor i olika färger, vi har grön,blå svart och röd...effektfullt...

Mvh Bella

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
488
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar