Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
KatthÀlsa
Jag har tvÄ katthemskatter sedan ca 3 Är, bÄda har visat sig ha stora problem med tÀnderna.
FÄn början var tanken att jag bara skulle...
Ăvr. Katt
För nÄgra veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 Är och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Ăvr. Katt
Jag funderar pÄ att teckna nÄgon form av veterinÀrvÄrdsförsÀkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försÀkrade, utan...
Ăvr. Katt
Jag har en katt som Àr sjuk, som antagligen inte blir sÄ mycket bÀttre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
HĂ€stnyheter Det Ă€r Horse& Hound som berĂ€ttar att âBig Star: The Nick Skelton Storyâ snart Ă€r redo för biodukarna. I filmen berĂ€ttar Nick Skelton...
Ăvr. Barn Ă k till akuten. TvĂ„ av vĂ„ra barn har haft förkylningsastma och vi har behövt Ă„ka till akuten flera gĂ„nger nĂ€r hostan drar igĂ„ng och den...
SamhÀlle Ja, framförallt aktiva jag tÀnker pÄ. Visst det Àr ju inte bra att anhÀngarna har mindre bra Äsikter/stÀller till bekymmer. Det Àr inte...
Kropp & SjÀl Det Àr vÀl det hÀr som Àr din bearbetning istÀllet. Att undra och fundera. :)
En del mÀnniskor kan hantera stegrande hÀstar med hovar...
Ăvr. Hund IkvĂ€ll gick vi nere vid Ă€lven och det var sĂ„ spĂ€nnande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade pĂ„ glatt, innan har han vĂ€xlat...
Ăvr. Hund Det Ă€r inte alltid lĂ€tt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lÄng promenad i skogen pÄ förmiddagen. DÀr lyckades...
AnlÀggning Nej det Àr nog antalet som Àr största boven dÀr. Men en typ av active stable-lösning som grund hade nog underlÀttat pÄ de flesta plan...
Avel SÄhÀr sÄg hon ut nÀr hon kom för snart tvÄ Är sedan, dÄ med vÀldigt tydliga vita flÀckar. Nu Àr hon ljusare och mer flugskimmel, men har...