Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Originalet:Andra gifs som fanns i samma inlägg med gifsen ovan, bara för att den var så söt
Sötnosen den släpptes uppenbarligen efter ha infångats och verkar okej i den sista gifen, och programledaren verkar ha haft en hälsosam försiktighet med tanke på hur snabbt han drog undan handen
(Får mig att komma ihåg att jag läste någonstans en historia om någon som hade hittat en ensam kattunge utomhus och därför tagit hem den för att ta hand om den. De tyckte dock att det var svårt med en så vresig kattunge och bad om tips på internet ... där folk kunde berätta att det inte riktigt var en vanlig huskatt på fotot utan en pallaskatt kan knappt tänka mig hur vresig den var..!
Har för mig att människan fixade så att den hamnade i rätta händer, men det var som sagt bara en historia på nätet så vem vet.)
Jag läste för länge sen om nån som hittade en hemlös katt och tog hand om den. Så småningom förstod nån att det var ett lodjur.(Får mig att komma ihåg att jag läste någonstans en historia om någon som hade hittat en ensam kattunge utomhus och därför tagit hem den för att ta hand om den. De tyckte dock att det var svårt med en så vresig kattunge och bad om tips på internet ... där folk kunde berätta att det inte riktigt var en vanlig huskatt på fotot utan en pallaskatt kan knappt tänka mig hur vresig den var..!
Har för mig att människan fixade så att den hamnade i rätta händer, men det var som sagt bara en historia på nätet så vem vet.)