Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
KatthÀlsa
Jag har tvÄ katthemskatter sedan ca 3 Är, bÄda har visat sig ha stora problem med tÀnderna.
FÄn början var tanken att jag bara skulle...
Ăvr. Katt
För nÄgra veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 Är och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Ăvr. Katt
Jag funderar pÄ att teckna nÄgon form av veterinÀrvÄrdsförsÀkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försÀkrade, utan...
Ăvr. Katt
Jag har en katt som Àr sjuk, som antagligen inte blir sÄ mycket bÀttre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Relationer Jag tÀnker att det hÀnger rÀtt mycket pÄ en sjÀlv och socialt lÀttsam man Àr? Jag har rÀtt snÀva ramar vÀnskapsmÀssigt och dÄ Àr ju...
Ăvr. Barn DĂ„ har de fĂ„tt inhalera och kortison om det behövts. NĂ„gon gĂ„ng behövde ett av barnen syrgas. De gör ju en bedömning frĂ„n fall till fall...
Tjatter Har betalat rÀkningar och bestÀllt nödvÀndigheter frÄn Apotea. Dags att kliva upp och Àta frukost. Sen ska jag ta en promenad för att...
Ăvr. Hund Snart dags att Ă„ka till veterinĂ€ren igen. Glad att de har gratis tandkoll. Salukipojkens stygn i munnen skulle försvinna av sig sjĂ€lvt...
Ăvr. Katt NĂ€r jag var liten hade mormor och morfar tvĂ„ siameser (kullsyskon, de fick hanen gratis för att han skulle aldrig bli utstĂ€llningskatt...
Ăvr. Hund Jaa, jag höjde till högsta fasta sjĂ€lvrisken för tvĂ„ Ă„r sedan och det hjĂ€lpte ju ett Ă„r i alla fall đ. Enligt Agria sĂ„ skulle det inte...
GnÀgg Polo har nu varit i Sverige i ungefÀr tvÄ mÄnader, och han Àr verkligen en pÀrla! Vi har varit bÄde hos dressyrtrÀnare och WE-trÀnare...
HĂ€sthantering Jag skulle ocksĂ„ sĂ€ga busig men utan att det blir nödvĂ€ndigtvis farliga situationer. Mycket tankar och Ă„sikter âșïž
Men hade nÄgon...