Roliga bilder och memes om hundar

1000017128.webp

Min förra hund (kontorshund mitt i centrum) gjorde nästan exakt sådär en gång här i stan. Gick en hel promenad utan att göra något bara för att till slut sätta sig och lägga världens hög mitt i folkhopen alldels vid det mest trafikerade övergångsstället :arghh:

Som grädde på bajset visar det sig dessutom att jag INTE HAR NÅGON PÅSE!! Jag vet att jag hade med mig när vi gick men de måste ha ramlat ur fickan ellet nåt... Herregud vad jag skämdes. Jag ryser fortfarande när jag tänker på det :bag:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
688
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 776
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka