Rolig present till ettåring

Mirre

Trådstartare
Kompisens dotter fyller ett snart, var hemma hos dem för ett tag sedan och vi pratade om att det spökar hos mig. Kompisen bad mig berätta om det och dottern totalvägrade sova innan hon fått lyssna på det :D Så det vore ju lite kul att hitta nåt skoj med spöket Laban eller Casper. Men vad? Kläder har hon mängder av så det känns lite tråkigt.

Stapeltorn med spöket Laban
Sängkläder
Mjukisdjur
Böcker
Leksaksväska
Pussel
Matset
Väska
Lära gå vagn, perfekt som dockvagn även som lite störrre
Vagnmobil
Sandlådeset

Jag skulle ha problem med att bara köpa en sak :angel:

Laban var från början en bokfigur, så jag röstar för en bok. Laban finns nu även för mindre barn och om presenten blir bra kan man följa upp med orginalböckerna när barnet har "vuxit" i dem.

Sonen har en bok med spöket Laban där man kan trycka på knappar för att få fram ljud, han älskade den när han var runt året!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 337
Senast: Amk
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 452
Senast: Efwa
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783
Småbarn Lång historia, hoppas ni orkar läsa allt... Min dotter fyller snart fem år. Hon är ensambarn, lite bortskämd tyvärr (både med saker och...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 476
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?