Rökning och ridning...

Sv: Rökning och ridning...

Jag rökte i flera år, men slutade med det förra året.
Eller ja, jag feströkar lite ibland men inte mer.

Dock har jag aldrig rökt inärheten av hästarna, så dum är jag inte.

Men du är så dum så du röker? *haha* Kunde inte låta bli...;) Inget illa ment! :D

Äh, det var på skoj. Övervikt och rökning är väl inte jämförbart så. Övervikt är väl inget som hör hit eller?

Jag har rökt i drygt 10 år och har inga planer på att sluta, jag vet att jag kan bara jag vill, men just nu vill jag inte. Jag ska sluta när/om jag skaffar barn. Röker aldrig när jag rider eller om jag har folk i närheten som inte tycker det är ok.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
627
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 656
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka