Rökning och ridning...

Sv: Rökning och ridning...

Jag rökte i flera år, men slutade med det förra året.
Eller ja, jag feströkar lite ibland men inte mer.

Dock har jag aldrig rökt inärheten av hästarna, så dum är jag inte.

Men du är så dum så du röker? *haha* Kunde inte låta bli...;) Inget illa ment! :D

Äh, det var på skoj. Övervikt och rökning är väl inte jämförbart så. Övervikt är väl inget som hör hit eller?

Jag har rökt i drygt 10 år och har inga planer på att sluta, jag vet att jag kan bara jag vill, men just nu vill jag inte. Jag ska sluta när/om jag skaffar barn. Röker aldrig när jag rider eller om jag har folk i närheten som inte tycker det är ok.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
936
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 894
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 493
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 415
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka