Röd rosett?

auurra16

Trådstartare
Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på framridning men ska ta av den när man går in på banan. Stämmer det eller har jag drömt konstigt? :confused:
 
Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på framridning men ska ta av den när man går in på banan. Stämmer det eller har jag drömt konstigt? :confused:
Var så en kort period, men den regeln är borttagen nu.
 
Det är bra att läsa igenom TR någon gång ibland och bilagorna som ligger på förbundets webb. Det är en hel del uppdateringar som sker och som tävlingsryttare är du ansvarig för att hålla dig uppdaterad med de regeländringar som görs. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
520
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
368
Senast: Sol
·
  • Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: cassiopeja
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 027
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp