Rodrigo Pessoa?

S

silverblom

Vart har han tagit vägen? Har inte sett eller hört något om honom på länge.. Är han inte med i världscupen längre?:eek:

Sv: Rodrigo Pessoa?

Va? Gjorde han?? Hur har jag kunnat missa detta...

När, var och hur hände det?

Oj, vilken vurpa! Men han är fortfarande med i världscupen? Någon som vet om han kommer till scandinavium?

var väl nån hästskötare med i bilden ett tag om ja inte minns helt fel *senil*
antar att frugan inte gillade de ;)

var väl nån hästskötare med i bilden ett tag om ja inte minns helt fel *senil*
antar att frugan inte gillade de ;)

Hehe. Var väl mer än EN hästskötare i bilden och inte bara hästtjejer utan även en och annan modell!? Han har varit stadigt otrogen mot fru Keri Potter hela deras förhållande sägs det bland "folket". Hon är ju en rik amerikanska så hon tröttna och tog sitt pick och pack och drog. Därmed en del topphästar som rodrigo haft i sin tävlingsstab. Mansgris är vad han är!

verkligen ovanligt bland hoppryttarna:angel:

Nä, men det är nog inte så ovanligt som man tror bland "vanligt" folk heller. Fast givetvis är det lättare och större risk att vara otrogen när man lever ständigt på resande fot, träffar nya människor och bor på hotell många veckor per år.

Sant, men det blir ju lite rockstjärnestatus på hoppryttarna, så kanske möjligheterna blir lite fler för dem

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Grazing
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 243
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar