Rodrigo Pessoa

Widerberg

Trådstartare
När gick Rodrigo Pessoa med i Team Ericsson?
Det har jag helt missat,blev jätteförvånad när jag såg han i Gbg med den gröna kavajen.

ja jag blev också jätte förvånad!
han hade väl ett eget team som han var med i förr?
och sponsrad av allt är han nog också!

Hoppas jag inte blandar om det helt nu, men Franke Sloothak och en fransman är inte med längre, istället är det Rodrigo och Richard Davenport (tror jag att det var..rätta mig om jag har fel) som har tagit dessa platser.

Har också missat det :crazy: :cool:! Lade också märke till att han hade en likadan kavaj som Ericssonarna men förstod inte varför:D.

aa så e det
jag har hela team ericssons autografer!! även pessoas! :love:
han o maria gretzer skällde på min kompis i fredags hihi

Rodrigo höll på att skriva sin autograf på en bild och min kompis såg inte att han skrev så hon tog bilden innan han skrivit klart han ba; Wait wait! let me finish! typ. haha
så sa han till maria och hon ba; du får vänta tills han har skrivit färdigt!! :smirk:

Hahaha.. nu känner hon dem :p Det va så skojigt.. hehe
& maria gretzer fota mig med sin kameratelefon! den va riktad mot mig iallafall... :D

Här e lite som jag läste i NO1, Team Sony Ericsson tidningen, ska försöka få det rätt till svenska..

Att rodrigo gått med i Team Sony Ericsson är nog den bäst hemlighetshållna nyheten, i 6 månader har det varit hemligt och man valde att gå ut med det på Göteborg Horse Show.

Nåt sånt.. :D

:D
Ja, men kan hon inte gå runt och skryta med att hon är "kompis" med rodrigo pessoa och maria gretzer nu? :confused:
Det trodde jag... :angel:

:rofl:

han måste ha gått med precis innan gbg-tävlingarna för jag har inte sett det i ridsport eller ngn annan tidning. det står säkert nåt om hans inträde i nästa nummer!
rickard davenport har varit med ett litet tag redan

läste du detta inlägget?

Här e lite som jag läste i NO1, Team Sony Ericsson tidningen, ska försöka få det rätt till svenska..

Att rodrigo gått med i Team Sony Ericsson är nog den bäst hemlighetshållna nyheten, i 6 månader har det varit hemligt och man valde att gå ut med det på Göteborg Horse Show.

:smirk:

Hehe. I så fall känner jag John Whitaker och RGB. :p

Tog först Team Sony Ericssons autografer och sedan skulle
jag ta JW och RGBs autografer. Lyckades få fram en lite knagglig engelska typ om jag kunde få två autografer,
skulle ha en till min kompis också (som var hemma f.ö.)
Och detsamma vad beträffade till RGB, men då dög ju svenskan i af. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När FEI och IOK, den internationella olympiska kommittén, inledde diskussionerna om ett nytt olympiskt format för hoppningen för flera...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gick i gymnasiet såg jag filmen Almost Famous med min mamma hemma i soffan på vår gamla tjock-TV. Egentligen är det väl en...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: miumiu
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 898
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar