S

Sirisiri

Vet inte varför, men av en händelse råkade vi komma att prata om en sådan med grannen idag. För länge sen stod vi och höll i en sådan i affären, "äsch, det kan väl inte fungera!". Vi fick iallfall låna grannens Robomop och jäklar vilken bra pryl! Katthåren fastnar och katterna får gratis motion också. Båda mina kissar var så nyfikna att de gick efter den hela tiden! :rofl:

Bara ett litet tips till alla hårbollsägare! :idea:

Sv: Robomop

Min son flyttade hemifrån i höstas, och önskade sig en robomop i julklapp.... Ja jösses va vi skrattade åt den:bow: Men i hans lägenhet kan jag lova att hörnen är runda.... där samlas allt möjligt skit! men annars funkar den!
en kul pryl, om bara mamma kommer och dammsuger hörnen någon gång varje halvår....

* Jenny *

:rofl: Veckodammsugningen lär man inte slippa, men som ett komplement verkar den kanonbra! Det bästa var att den är så tyst, att katterna varken blir rädda för den eller kan göra sig illa på den eftersom den är så lätt. Här ska handlas Robomop! :banana:

Jag och sambon stod och tittade på en sådan här om dagen! Hade vart skönt med ett komplement till dammsugningen, annars måste vi dammsuga varje eller var annan dag.

Så det var rätt lustigt, och bra att tråden kom upp. Då vet vi till nästa gång. :idea:

Ah, kanske ska sno med Johns robomop hem efter falsterboveckan :angel: Undrar hur min katt skulle reagera? Hon skulle nog prutta knäck :rofl: Men då måste man ju ta bort mattorna... :confused: Det vill jag ju inte... :( Jag gillar mina två mattor :crazy:

Jag trodde att Mis skulle sitta under soffan, men hon gick med väldigt lång hals efter den!

Jag trodde att Mis skulle sitta under soffan, men hon gick med väldigt lång hals efter den!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 358
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 500
Senast: Calmiche
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 447
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.