åke
Trådstartare
Det är väl bara han som har varit i hans kök? Vad heter den andra lite mörka killen? Han gillar jag. Och Mattias med.Han har varit skitjobbig i flera avsnitt!
Tonfisken, ja. Undrar vart den tog vägen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl bara han som har varit i hans kök? Vad heter den andra lite mörka killen? Han gillar jag. Och Mattias med.Han har varit skitjobbig i flera avsnitt!
Tonfisken, ja. Undrar vart den tog vägen.
Vem som helst kan ju ha snott burken, i och för sig, när Adnilson inte var i köket.Det är väl bara han som har varit i hans kök? Vad heter den andra lite mörka killen? Han gillar jag. Och Mattias med.
ja. Tjejen med mynten verkar vara en liten luring tycker jag.Vem som helst kan ju ha snott burken, i och för sig, när Adnilson inte var i köket.
Om vi inte får se någon erkänna tonfiskburkstölden, så är det produktionen som har knyckt burken!Vem som helst kan ju ha snott burken, i och för sig, när Adnilson inte var i köket.
Jag tror nog att det är Fia. Först byter hon bort hans snuttekudde så att han får ont i axeln och sedan tofflorna, så att han riskerar skada små fossingarna i djungeln. Och så tar hon hans fredagsmysprotein så han ska få svälta. Allt för att få ut honom ur tävlingen.Om vi inte får se någon erkänna tonfiskburkstölden, så är det produktionen som har knyckt burken!
Vad tror ni händer i immunitetstävlingen? Jag tror definitivt det kan vara så att den gula skickar får byta lag...
Förresten: jag har glömt hur Anna hamnade i lag med Han-utan-namn där i början. Hon verkade ju vettig! Någon som minns?
Jag är långt ifrån säker, men vill minnas att Anna var en av de första att väljas när de stod på stranden och blev valda en och en av simmarna som tog flagga först till lag röd. Men jag tror jag läste i nån artikel att han-utan-namn sagt att det var redan på planet ner en viss uppdelning bland folket så han och Anna connectade kanske redan där?Förresten: jag har glömt hur Anna hamnade i lag med Han-utan-namn där i början. Hon verkade ju vettig! Någon som minns?
Håller själv på att se om första avsnittet då jag heller inte kunde minnas, men det hela verkar ha börjat med att Anna och "han" hade åsikten att Adnilson kanske skulle prioritera att äta och vila för att konservera energi inför tävlingarna, istället för att bygga ett överdådigt läger med extra gästhus och liknande.
Jag är långt ifrån säker, men vill minnas att Anna var en av de första att väljas när de stod på stranden och blev valda en och en av simmarna som tog flagga först till lag röd. Men jag tror jag läste i nån artikel att han-utan-namn sagt att det var redan på planet ner en viss uppdelning bland folket så han och Anna connectade kanske redan där?
Vad konstigt, en sån enkel grej alltså? Hon borde ha fattat att hon inte skulle liera sig med honom.
Ja, att de valde bort henne kommer jag nog ihåg. Tror inte att det handlade om henne egentligen, utan att det var ett sätt att försvaga Carl.Sedan skulle de välja en individ "de kunde undvara" och majoriteten röstade på Anna. Möjligen för att hon opponerade sig och hade åsikter om byggandet?
Det är efter detta val som CH börjar spåra helt och vända sig mot gruppen. När Anna sen kom tillbaka var det kanske mer naturligt för henne att hänga med den hon initialt klickat lite med, än de som "röstat bort" henne och vars prioriteringar hon inte höll med om?
Tror att det är lätt att missbedöma folk i det första läget, alla bara tittar efter en vinnare, det är ju som sagt både ett fysiskt som socialt spel. Han var ju definitivt inte blygsam om sina intentioner med sitt deltagande i Robinson, han skulle ju vinna bara, punkt. Dessutom var han väl fysiskt stark.Aha, på planet låter inte orimligt. Synd att hon inte tänkte sig för, hon verkade ju betydligt vettigare än honom.
Ja, samma för mig, men vi får se vad som händer med personligheterna när konflikterna börjar i gula laget. var det inte något tisslande nu sist alldeles i slutet som fick honom att lacka ur lite?En som känns som en potentiell vinnare för mig är pudelrockaren med hårborsten. Stark i tävlingarna och hygglig mot alla. Ungefär som DK i förra säsongen.
Minns inte om just han lackade ur, men det verkar helt klart börja gnissla även hos dem.Ja, samma för mig, men vi får se vad som händer med personligheterna när konflikterna börjar i gula laget. var det inte något tisslande nu sist alldeles i slutet som fick honom att lacka ur lite?
Jag kommer inte ihåg om det var thaiboxar-anna eller sofie som talade om för honom att 'någon' hade räknat upp namn som potentiella vinnare och att denne då INTE hade nämnt hans namn, och han ba 'vad FAN?'Minns inte om just han lackade ur, men det verkar helt klart börja gnissla även hos dem.
Det är väl också i det laget de verkar lägga mer tid på att klaga över att de inte har någon mat än att faktiskt leta efter mat.
Haha, han som verkat så prestigelös för mig.Jag kommer inte ihåg om det var thaiboxar-anna eller sofie som talade om för honom att 'någon' hade räknat upp namn som potentiella vinnare och att denne då INTE hade nämnt hans namn, och han ba 'vad FAN?'
Det handlade väl lite om vem de skulle kunna avvara?