Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen så dök Nicks nuna upp.
Undra om han har ett hjärta.Jag tittar på Gränslandet avsnitt 1 och får nog lägga till Chaterine Hardenborg som favorit också.
Nick är bara mer ju mer jag ser av honom.
Nu har jag tittat på avsnitt 2 och jag tror att jag tar tillbaka det där om Hardenborg. Hon var en bitch i detta avsnittet.Jag tittar på Gränslandet avsnitt 1 och får nog lägga till Chaterine Hardenborg som favorit också.
Nick är bara mer ju mer jag ser av honom.
Carl heter han.Vad han nu heter - stör mig så enormt på hans attityd!! ”Korvgubbarna” och ”kort och tjock”, sån osympatisk människa!
Gränslandet kom väl före torpet?Tycker det är lite ospännande egentligen att Robinson har samma upplägg som farmen. Gränslandet är samma sak som Torpet, bara att gränslandet väl typ har hårdare villkor dårå. Men man vet aldrig, det kan ju kanske ändras längre fram men jag tycker det känns lite fantasilöst. Visst är det samma produktionsbolag som gör både Robinson och Farmen? Det känns lite som att plötsligt kan Rocco (nä skojja bara!), eller farmen-Tobbe komma vandrandes på nån strand i Robinson. Eller åtminstone Linda Lindorf som matchmaker mellan deltagarna typ.
Tv-världen känns lite inavlad.
Gränslandet kom väl före torpet?
Det finns nog inte så mycket val. Antingen åker användarna ut eller så får de en andra chans. Det är samma i Melodifestivalen förresten. Båda versioner är lika förutsebara. Jag har svårt att tänka mig annat än varianter på temat.Ingen aning och det är väl oväsentligt också. Jag bara tycker att uppläggen av programmen är likartade, det känns lite fantasilöst. Jag tittar på och följer väldigt lite på "tv" egentligen, så jag har inte så stor koll på om det var hönan eller ägget som kom först här, jag bara konstaterar att den här typen av tv är ganska förutsägbar - känns lite som har en sett en har en sett alla.
Ack, en andra chans. Sämsta upplägget någonsin när det gäller tävling! Tänk om vi skulle införa en andra chans i vasaloppet, fotbollsallsvenskan eller friidrotts-VM.Det finns nog inte så mycket val. Antingen åker användarna ut eller så får de en andra chans. Det är samma i Melodifestivalen förresten. Båda versioner är lika förutsebara. Jag har svårt att tänka mig annat än varianter på temat.